maandag 3 januari 2011

Superbeelden bijna verwijderd!


Superbeelden heeft triest nieuws. Mijn account kon bijna verwijderd zijn! Ik heb een klacht gehad omdat ik auteursrechten van NBC Universal had geschonden. Dit is (volgens mij) erg overdreven ik heb zo'n 20 sec. van die show op mijn account gezet. Het bericht is hier te lezen.


Dit bericht kreeg Superbeelden vanochtend binnen:
We hebben de volgende auteursrechtklacht(en) ontvangen vanwege materiaal dat je hebt geplaatst:
  • van NBC Universal over Guido Weijers over Johan Derksen (Oudejaarsconference 2010) - Superbeelden
    Video-id: 9mNlbzrw-do
  • Dit is de tweede waarschuwing vanwege een auteursrechtschending voor je account. Als er nog één claim bijkomt, leidt dit tot het beëindigen van je account. Als je dit wilt voorkomen, verwijder je alle video's waarvan je niet over de rechten beschikt. Verder upload je geen video's meer die inbreuk maken op het auteursrecht van anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten