donderdag 22 juli 2010

Jol blijft trainer van Ajax

Martin Jol blijft gewoon trainer van Ajax. Dat meldde hij aan Ajax.nl. Jol blijft nu definitief trainer bij Ajax. Na zijn eerdere uitlatingen in diverse media laat de oefenmeester donderdagmorgen ook op het digitale thuis van de Amsterdammers weten dat hij niet naar Fulham gaat.

"Ik heb een paar moeilijke dagen gehad, want ik zat er erg mee in mijn maag. Ajax liet gelijk weten me niet te willen laten gaan. En ik vind daarbij ook dat ik het niet kan maken om Ajax op dit moment te verlaten" aldus Jol. "Ik ben hier vorige zomer naartoe gekomen om succesvol te zijn, een goed elftal te bouwen en plezier te hebben. En die drie zaken zijn voor mij ook voor komend seizoen van belang" vervolgt Jol.

"De clubleiding en ik delen elkaars zorgen. Iedereen weet ook dat Ajax het financieel moeilijk heeft. We hebben afgelopen boekjaar weer een miljoenenverlies geleden. De verwachtingen zijn altijd hooggespannen bij Ajax. Maar ik ben onder anderen Marko Pantelic, Dennis Rommedahl, Kennedy en Gabri kwijt en er is nog niemand bijgekomen. Ook speelt de onzekerheid over het al dan niet aanblijven van enkele belangrijke spelers" zo zei Jol.

bron: Ajax.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten