donderdag 15 juli 2010

De nieuwe Superbeelden blog!

Helaas moet ik u mededelen dat www.superbeelden.blogspot.com niet meer gebruikt gaat worden. Dat komt na dat er wat problemen waren. Nu heb ik Superbeelden (http://www.youtube.com/user/Superbeelden) een nieuwe site gemaakt! Hier kunt u vanaf vandaag allemaal voetbalnieuws volgen en veel grappige filmpjes bekijken.
Het is allemaal heel snel gegaan. Op vrijdag 19 maart 2010 had ik mijn eigen site gemaakt! Ik was er blij mee want het werd aardig goed bekeken. Maar door wat vervelende problemen werkt het niet meer en ben ik genoodzaakt om een nieuwe blog aan te maken. U kunt nog steeds de oude nieuwtjes lezen op mijn oude blog, maar ik kan u nu al vertellen er komt niks meer bij. Maar opzich is het ook wel weer leuk, nieuwe blog, nieuwe kansen!

Ik hoop dat dit een nog grotere succes gaat worden dan de oude blog!
Groeten,
Superbeelden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten